Izdvojene novosti


Poziv na 26. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore

Poziv na 26. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore

Datum događanja: 26.10.2023. - 28.10.2023.
Lokacija: Šibenik, Hotelsko naselje Solaris, Hotel Ivan
Zadovoljstvo nam je najaviti tradicionalni 26. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore koji će se održati u Šibeniku od 26. do 28. listopada 2023. godine u Hotelskom naselju Solaris, Hotel Ivan.

Domaćin 26. Susreta ribara je Obrtnička komora Šibensko- kninske županije.

Na ovogodišnjem Susretu ribara kroz izlaganja i panel raspravu razmotrit će se sljedeće aktualne teme:

Aktualno stanje i budućnost hrvatskog ribarstva
Novi propisi i inspekcijski nadzor u ribarstvu
Izazovi Nature 2000 i Strategije EU-a za bioraznolikost do 2030. godine
Rezultati provedenih mjera za očuvanje bioloških resursa i trenutno stanje stokova u moru i
Iskoristivost sredstava iz EU fondova i naredno programsko razdoblje
CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA i raspoloživosti kapaciteta u Hotelu IVAN****

Kapaciteti soba 25:

Cijena po osobi i danu za uslugu noćenje s doručkom u EUR / HRK

Dvokrevetna soba - single use (pogled dvorište/vrt sa prozorom)m 110,00€ / 828,79HRK

Cijena po osobi i danu za uslugu noćenje s doručkom u EUR / HRK

Dvokrevetna soba - double use pogled dvorište/vrt sa prozorom 65,00 / 489,74 HRK

Kapaciteti soba 60:

Cijena po osobi i danu za uslugu noćenje s doručkom u EUR / HRK

Dvokrevetna soba - single use (pogled dvorište/vrt sa francuskim balkonom) 114,00€ / 858,93HRK

Cijena po osobi i danu za uslugu noćenje s doručkom u EUR / HRK

Dvokrevetna soba - double use (pogled dvorište/vrt sa francuskim balkonom) 67,00€ / 504,81HRK

Kapaciteti soba 45:

Cijena po osobi i danu za uslugu noćenje s doručkom u EUR / HRK

Dvokrevetna soba - single use (pogled more sa francuskim balkonom) 124,00€ / 934,27HRK

Cijena po osobi i danu za uslugu noćenje s doručkom u EUR / HRK

Dvokrevetna soba - double use (pogled more sa francuskim balkonom) 72,00€ / 542,48HRK

Boravišna pristojba** nije uključena u cijenu i iznosi 1,59 € po osobi i danu / 11,98 kn po osobi/danu.

Parking u terminu 26. - 28. 10. parking za sudionike 26. susreta ribara HOK-a se ne naplaćuje.

Buffet doručak u hotelskom restoranu – uključen u cijenu smještaja (20,00 EUR po osobi / 150,69 kn po osobi).

Buffet poslovni ručak u hotelskom restoranu (27.10.)– 25,60 EUR po osobi / 192,88 kn po osobi

Buffet poslovna večera u hotelskom restoranu (26. i 27.10.) – 25,60 EUR po osobi / 192,88 kn po osobi

Link za prijavu smještaja: 26. Susret Ribara HOK-a

Na dnu stranice možete pronaći radnu verzija Progra

Pročitajte više » | Napisano 22.09.2023.

Europski parlament odobrio je nova pravila za zaštitu oznaka zemljopisnog podrijetla obrta EU-a

Europski parlament odobrio je nova pravila za zaštitu oznaka zemljopisnog podrijetla obrta EU-a

Europski parlament je ovoga tjedna usvojio nova pravila EU-a koja štite zemljopisne oznake obrtničkih i industrijskih proizvoda, inspirirana sličnim pravilima za poljoprivredne proizvode, a njima će se diljem EU-a i globalno zaštititi lokalno poznate neprehrambene proizvode poput čipke, stakla, prirodnog kamenja, nakita ili porculana. Nacionalna tijela će provoditi provjere, proces registracije bit će proveden u dva koraka i osigurat će se pomoć malim poduzećima pri registraciji, a sama oznaka će umanjiti jaz između različitih nacionalnih sustava uz povećanje svijesti potrošača i jačanje konkurentnosti proizvođača.

Registracija će započeti na nacionalnoj razini te slijedi ispitivanje zahtjeva proizvođača od strane Ureda EU-a za intelektualno vlasništvo (EUIPO). Države članice moći će odabrati žele li uspostaviti nacionalno tijelo za registraciju ili će EUIPO voditi cijeli proces, a imat će godinu dana da obavijeste Komisiju i EUIPO koji od proizvoda koji su već zaštićeni na nacionalnoj razini također trebaju biti registrirani i zaštićeni diljem EU-a. Države članice bez nacionalnog tijela morat će imenovati jedinstvenu kontaktnu točku koja će odgovarati na tehnička pitanja i biti pomoć mikro, malim i srednjim poduzećima (MMSP) u pripremi njihovih prijava. Kontrola i provedba novih pravila bit će u rukama država članica, koje će provoditi provjere, uključujući robu koja se prodaje na internetu, kako bi osigurali da se proizvodi stavljaju na tržište u skladu s njihovim specifikacijama proizvoda.

Uz samo jedan zahtjev, proizvođači će imati koristi od zaštite u cijeloj EU. Na ovaj način stvoren je učinkovit sustav prijavljivanja s minimalnim administrativnim opterećenjem, posebno atraktivan za mikro te mala i srednja poduzeća, budući da će imati koristi od lakšeg procesa prijave i nižih naknada. Ovaj mehanizam neće samo pomoći u podizanju svijesti o tradicionalnim proizvodima iz manje razvijenih regija, zaštititi zanimanja u obrtničkom sektoru, već će stvoriti nova radna mjesta i privući turiste. Također će osigurati pošteno tržišno natjecanje za proizvođače, pomažući im u borbi protiv krivotvorenih proizvoda, dok će potrošačima pružati jamstvo da kupuju originalan proizvod.

Foto: Europski parlament

Pročitajte više » | Napisano 15.09.2023.

Natječaj za Voditelja Odjela za organizaciju rada cehova HOK-a

Natječaj za Voditelja Odjela za organizaciju rada cehova HOK-a

Hrvatska obrtnička komora, samostalna stručno poslovna organizacija obrtnika u funkciji promicanja, usklađivanja i zastupanja zajedničkih interesa obrtništva, objavljuje natječaj za radno mjesto:

Voditelj Odjela za organizaciju rada cehova (m/ž), 1 izvršitelj/ica s mjestom rada na lokaciji Zagreb, rad na neodređeno s probnim radom od 6 (šest) mjeseci

POSLOVNE AKTIVNOSTI

organiziranje i koordiniranje rada Odjela,
iniciranje izrade i pripreme izmjena propisa iz područja djelokruga rada Odjela,
organiziranje i provedba sjednica cehova, sekcija i odbora HOK-a,
pružanje stručne pomoći i savjeta iz djelokruga rada Odjela,
suradnja sa stručnim institucijama, tijelima državne uprave iz područja djelokruga rada odjela, kao i stručnim institucijama i komorama u zemlji i inozemstvu, u dogovoru s Komorskim uredom,
uspostavljanje kontakata s tijelima EU, međunarodnim i EU poslovnim i savjetodavnim organizacijama,
sudjelovanje u provedbi domaćih i međunarodnih projekata u vezi sa cehovskim radom,
zastupanje zajedničkih interesa obrtnika pred državnim tijelima u oblikovanju gospodarskog sustava,
praćenje gospodarskih prilika, analiziranje stanja u gospodarstvu s naglaskom na obrtništvo,
priprema analiza i izvješća o gospodarstvu u zemlji i inozemstvu,
sudjelovanje u predlaganju mjera ekonomske politike i oblikovanju gospodarskog sustava Republike Hrvatske.
Minimalni uvjeti:

diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski studij ili specijalistički diplomski stručni studij (VSS) – 5 g. radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
aktivno znanje rada na PC-u.
Obavezne kompetencije:

odgovornost, samostalnost i proaktivnost u radu,
informatička pismenost,
izražene organizacijske vještine,
izražene vještine koordiniranja i vođenja srednje velikog tima,
otvorenost i društvenost,
spremnost na timski rad,
spremnost na kontinuiranu edukaciju i usavršavanje.
Prednost:

iskustvo rada na složenijim projektima
VSS - ekonomskog ili pravnog smjera
Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se

Adresa na koju se šalju ponude:

Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, p.p.166, 10000 Zagreb

Rok za dostavu ponude

23.09.2023.

zaprimljeno u poštanskim uredima s datumom 23.09.2023. u zatvorenim kuvertama s naznakom:

NE OTVARATI – Ponuda za radno mjesto Voditelj Odjela za organizaciju rada cehova (m/ž)

Kandidati u svojoj prijavi mogu priložiti i druge dokumente za koje smatraju da su relevantni za natječaj, a potvrđuju kompetentnost u nekom od područja navedenih u minimalnim uvjetima ili obaveznim kompetencijama.

Kandidati moraju zadovoljavati minimalne uvjete radnog mjesta te posjedovati znanja, vještine i sposobnosti navedene u obaveznim kompetencijama kako bi zadovoljili uvjete natječaja, odnosno bili razmatrani kao kandidati za selekcijski postupak.

Kandidati u životopisu moraju navesti puni naziv radnih mjesta na kojima su radili te sažeti opis poslova, aktivnosti i radnih zadataka na navedenim radnim mjestima.

Nepotpune (bez dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta) i nepravovremene ponude neće biti razmatrane.

O svim relevantnim informacijama vezanim uz natječaj kandidati će biti obaviješteni na telefon/mobitel ili e-mail adresu koju su naveli u molbi.

Pročitajte više » | Napisano 15.09.2023.

Pozivamo Vas da posjetite 55. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2023. i štand Hrvatske obrtničke komore

Pozivamo Vas da posjetite 55. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2023. i štand Hrvatske obrtničke komore

Hrvatska obrtnička komora (HOK) organizira i sufinancira kolektivan nastup svojih članova na 55. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2023., koji će se održati od 13. do 17. rujna 2023. godine. Ovaj prestižni sajam okuplja oko 1.000 izlagača iz 34 države širom svijeta, privlačeći impresivan broj posjetitelja (oko 85.000) iz više od 40 zemalja. To je izvanredna prilika za obrtnike i poduzetnike da osobno prezentiraju svoje proizvode i usluge potencijalnim kupcima, istraže tržište, te ostvare nove poslovne kontakte.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća različite sektore, uključujući poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, od inoxa, elektrotehnike, prerade plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam i slično.

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ – svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu, uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, dežurnu osobu i domaćicu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma, sve potrebne informacije te kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Štand Hrvatske obrtničke komore i hrvatskih obrtnika smješten je u paviljonu L1 (prvi kat, štand broj 17). Uz centralni info pult bit će prezentirana i ponuda 11 direktnih izlagača članova Komore.

"MIA obrt" će predstaviti visokokvalitetne inovativne drvene igračke koje su nagrađene na sajmu autohtonih suvenira i proizvoda "Kvarner Expo u Rijeci 2023".
Obrt "APOLLO" iz Zagreba će izložiti kvalitetne i unikatne proizvode kožne galanterije te ručno izrađenih torbica.
Također, bit će dostupna ponuda starih zanata i autohtonih proizvoda od obrtnika-majstora iz Krapinsko-zagorske županije.
Obrt "RADIONA ZA IZRADU ZUPČASTIH I PUŽNIH PRIJENOSA HABUŠ" će prezentirati svoju ponudu zupčanika i strojnih dijelova. Riječ je o obrtu s desetljećima iskustva koji pruža kompletnu uslugu izrade zupčanika i obrade metala na tržištima u Hrvatskoj i inozemstvu.
Obrt "EPO-energetsko procesna oprema" će predstaviti svoje proizvode i usluge u području projektiranja, proizvodnje i plasmana energetsko-procesne opreme, uključujući i ponudu vlastitih alu-profila.
Obrt "ELEKTROMEHANIKA Jurišić" će se prvi put predstaviti na sajmu u Celju te izložiti svoje proizvode i usluge u domeni opreme i alata za građevinarstvo i elektro-industriju, uključujući i sigurnosne pojaseve za te gospodarske djelatnosti.
Obrt "ZZR DUNI Ljevaonica obojenih metala" će predstaviti novu ponudu usluga lijevanja, dok će obrt "PROMEGA" izlagati svoju proizvodnju konzola, krakova i adaptera za javnu rasvjetu i plastifikaciju metala, uključujući opremu i svjetiljke te obradu metala.
Tvrtka "VEDRIŠ d.o.o." proizašla iz obrta "MGV Vedriš" iz Bjelovara će izložiti najnoviju ponudu gromobranskog pribora i ovjesnog materijala, kao i svoje usluge obrade metala.
Obrt "LAMELA" s više od 40 godina tradicije u proizvodnji lamela i kočionih sustava iz Međimurja će predstaviti raznovrsnu ponudu lamela i pratećeg pribora za osobna i teretna vozila, traktore i radne strojeve.
Na štandu će se također prvi put predstaviti ponuda usluga izrade projekata, tehničke zaštite i procjene od strane obrta "MARIS" iz Rijeke.
Predstavnik Hrvatske obrtničke komore bit će na raspolaganju posjetiteljima štanda za sva dodatna pitanja i informacije. Stoga pozivamo kako domaće, tako i strane posjetitelje sajma u Celju da posjete štand hrvatskih izlagača. U udobnom okruženju uz kavu ili sok, imate priliku pregledati raznoliku ponudu hrvatskih obrtnika te saznati više o samom radu Hrvatske obrtničke komore.

Tijekom trajanja 55. MOS-a u Celju, 14. rujna 2023. godine, u "Modroj dvorani" Celjskog sajma održat će se poslovni razgovori poduzetnika iz država članica EU i država Jugoistočne Europe. U organizaciji Hrvatske obrtničke komore, sudjelovat će i zainteresirani hrvatski obrtnici i poduzetnici.

Pročitajte više » | Napisano 07.09.2023.

Nastavak mjera ključan za očuvanje i razvoj obrtništva

Nastavak mjera ključan za očuvanje i razvoj obrtništva

Hrvatska obrtnička komora je uputila Vladi Republike Hrvatske zahtjev za nastavkom mjera pomoći vezanih uz ograničavanje cijena struje i plina za malo gospodarstvo. Istaknuto je kako nastavak pozitivnog trenda u hrvatskom obrtništvu neće biti moguć bez nastavka spomenutih mjera pomoći. Dapače, ukidanje spomenutih mjera pomoći bi za veliki broj obrta značio njihov kraj i nemogućnost isplativog poslovanja od kojeg žive brojni obrtnici, ali nerijetko i cijele njihove obitelji te njihovi zaposlenici.

Slijedom navedenog, predlažemo produženje mjera ograničenih cijena električne energije na isti način, kako bi se osigurala stabilnost i predvidljivost troškova za obrtnike. Važno je napomenuti da su računi za plin u nekim slučajevima narasli i do 600%, što predstavlja ozbiljnu prijetnju održivosti obrtništva, uslijed čega tražimo dodatne mjere za ublažavanje porasta cijena plina. Osobito bismo podržali primjenu istovrsnog modela koji je primijenjen i na električnu energiju, a kako bi se olakšao teret koji će potrošnja plina predstavljati tijekom nadolazeće jeseni i zime.

„Hrvatska obrtnička komora kontinuirano ističe da su spomenute mjere Vlade omogućile nastavak poslovanja za velik broj hrvatskih obrtnika, koji je rezultirao rastom broja obrtnika za 8% u odnosu na prošlu godinu i zapošljavanje 10.000 osoba više u obrtima. Hrvatski obrtnici kontinuirano pokazuju otpornost i upornost, snagu i marljivost te su jedan od najvitalnijih dijelova hrvatskog gospodarstva. I ovim putem tražimo Vladu da još jednom zaštiti i potakne domaće obrtništvo te osigura njegov razvoj, ali i velik broj zaposlenih u obrtničkim djelatnostima, njih čak 229 tisuća“, zaključuje u svojem zahtjevu predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dalibor Kratohvil.

Pročitajte više » | Napisano 07.09.2023.