Izdvojene novosti


Produljen rok za prijavu na Državno prvenstvo frizera i kozmetičara do 29. veljače

Produljen rok za prijavu na Državno prvenstvo frizera i kozmetičara do 29. veljače

Produžili smo rok za prijavu na Državno prvenstvo frizera i kozmetičara do 29. veljače 2024. Ako do sada niste imali priliku prijaviti se, sada je pravi trenutak.

Natjecanje će se održati u sklopu višednevnog događanja "Majstori ljepote - Dani frizera i kozmetičara HOK-a" na Zagrebačkom Velesajmu od 8. do 10. ožujka.

Pozivamo vas da se prijavite, pokažete svoje vještine i kreativnost te osvojite vrijedne nagrade Martimexa, TopStila i Orbica.

Prijave možete dostaviti putem e-maila cehovi@hok.hr, a dodatne informacije potražite ovdje.

Popis natjecateljskih kategorija potražite na dnu ove stranice.


Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Popis natjecateljskih kategorija_Majstori ljepote.pdf 458.21 KB

Pročitajte više » | Napisano 27.02.2024.

   Novosti  Objavljen program 4. Susreta graditelja u Sisku Objavljen program 4. Susreta graditelja u Sisku

Novosti Objavljen program 4. Susreta graditelja u Sisku Objavljen program 4. Susreta graditelja u Sisku

Pozivamo vas na 4. Susret graditelja Hrvatske obrtničke komore koji će se održati 1. i 2. ožujka 2024. u Hotelu Panonija u Sisku.

U sklopu programa predviđena su stručna predavanja o novim trendovima u graditeljstvu i kretanjima radne snage, poreznom tretmanu graditeljstva na razini EU-a i slično, kao i panel rasprave s ključnim dionicima u sektoru na teme od središnjeg značaja za ovu granu gospodarstva.

Također, bit će održana svečana dodjela priznanja obrtnicima građevinarima koji su se posebno istaknuli svojim radom u struci i komorskom sustavu.

Domaćin ovogodišnjeg Susreta je Obrtnička komora Sisačko-moslavačke županije, pokrovitelj je Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine. Generalni sponzor susreta je Sika Croatia d.o.o., dok su sponzori Mapei Croatia d.o.o., Samoborka, Wienerberger Hrvatska, Baumit, Teknoxgroup Hrvatska, BIT promet i Milwaukee.

Program Susreta možete pronaći na dnu ove stranice.

Susret graditelja




Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Program 4. Susreta graditelja 2024._0.pdf 534.97 KB

Pročitajte više » | Napisano 27.02.2024.

Javni poziv - KONKURENTNOST TURISTIČKOG GOSPODARSTVA

Javni poziv - KONKURENTNOST TURISTIČKOG GOSPODARSTVA

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za sufinanciranje projekata koji će doprinijeti podizanju KONKURENTNOSTI TURISTIČKOG GOSPODARSTVA kroz zelenu i digitalnu tranziciju u turizmu u ukupnoj vrijednosti od 3.404.340 EUR.

Program u središte pozornosti stavlja zelenu i digitalnu tranziciju poduzetnika u sektoru turizma, razvoju održivih turističkih proizvoda, poboljšanje procesa u ugostiteljskom poslovanju prihvatljivih za okoliš, razvoj inovativnih turističkih proizvoda i usluga, kružno gospodarstvo te povećanje energetske učinkovitosti.

Kroz mjeru A podupiru se ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa postojećih hotela (Hotel, Hotel baština (heritage), Difuznih hotel, Aparthotel, Turističko naselje, Turistički apartmani, Pansion, Lječilišne vrste hotela, Integralni hotel).

Mjera B odnosi se na postojeće i nove kampove (Kamp ili Kamp odmorište) na području NUTS 2 regije: Panonske ili Sjeverne Hrvatske, a podupiru se ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju, te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa.

Mjera C odnosi se na ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa postojećih ugostiteljskih objekata s cjelogodišnjim poslovanjem koji imaju važeće rješenje iz skupine „RESTORANI“, i to: Restoran, Gostionica, Bistro ili Slastičarnica, dok se kroz mjeru D podupiru ulaganja OPG-a - obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva i PG-a - poljoprivrednika u nova vinotočja ili kušaonice, te digitalizaciju i e-punionice za OPG-e ili PG-e koje ima rješenje za ugostiteljske usluge.

Mjera E odnosi se na ulaganja u postojeće plovne objekte za izlete koji su registrirani sukladno Pravilniku o vrstama plovnih objekata nautičkog turizma te ulaganja u plovila namijenjena iznajmljivanju s ili bez posade i pružanju usluge smještaja gostiju na plovilu (charter plovila).

Prijave se podnose isključivo online putem sustava eGrađani, na portalu eTurizam (TuRiznica): https://eturizam.gov.hr/

Sva pitanja vezana uz javni poziv mogu se postaviti isključivo elektroničkom poštom, slanjem upita na adresu elektroničke pošte: potpore-ktg@mints.hr

Prilikom slanja upita u polje Predmet/Subject napisati mjeru za koju se traže informacije (Mjera A, B, C, D ili E). Posljednji dan za slanje upita je 13. ožujka 2024. godine.

Javni poziv otvoren je do 15. ožujka 2024. godine, a više informacija možete pronaći na poveznici Javni pozivi i natječaji/Turizam.

Na dnu ove stranice pronađite:

Javni poziv
Program KTG
Upute za prijavitelje
Foto: Ministarstvo turizma i sporta


Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
1_240223_javni-poziv poziv.pdf 68.25 KB
2_240223_programKTG.pdf 1.02 MB
3_240219_Upute_prijav.pdf 2.39 MB

Pročitajte više » | Napisano 27.02.2024.

Poziv na GDPR radionice u ožujku i travnju

Poziv na GDPR radionice u ožujku i travnju

Agencija za zaštitu osobnih podataka poziva sve obrtnike, mikro, male i srednje poduzetnike na besplatne online edukacije koje Agencija za zaštitu osobnih podataka provodi u okviru EU ARC2 projekta s ciljem pružanje potpore poduzetnicima u usklađivanju s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka.

Agencija je u okviru projekta izradila i online alat “Olivia” koji ima za cilj voditeljima/izvršiteljima obrade pomoći u razumijevanju njihovih obaveza i izradi osnovnih internih akata kojima će dokazati usklađenost sa zakonskim propisima o zaštiti osobnih podataka. Web alat “Olivia” je još uvijek u izradi te planiramo dodavati nove module, a dostupan za besplatno korištenje svim zainteresiranim voditeljima/izvršiteljima obrade na poveznici: https://olivia-gdpr-arc.eu/hr.

RASPORED radionica u ožujku i travnju:

4. 3. 2024. online ARC2 radionica “Ugovor voditelj-izvršitelj obrade”, prijave na: Registracijski obrazac

Poduzetnici (voditelji obrade) vrlo često griješe kad angažiraju izvršitelje obrade koji u njihovo ime i prema njihovim uputama obrađuju osobne podatke, a pritom ne sklope ugovor koji regulira međusobna prava i obveze između voditelja obrade i izvršitelja obrade. Radi se o zakonskoj obvezi iz članka 28. Opće uredbe o zaštiti podataka te se u slučajevima kad takav ugovor nije sklopljen radi o kršenju Opće uredbe o zaštiti podataka koje može imati ozbiljne financijske posljedice i za voditelja i za izvršitelja obrade.

Na ovoj radionici poduzetnici/obrtnici imat će priliku naučiti tko je voditelj obrade, izvršitelj obrade, zajednički voditelj obrade, što u slučajevima kad izvršitelj obrade želi angažirati podizvršitelja i kako ispravno regulirati međusobna prava i obveze.

26. 3. 2024. online ARC2 radionica “Kako uskladiti web stranicu s GDPR-om?”, prijave na: Registracijski obrazac

Radionica je namijenjena prvenstveno obrtnicima, mikro, malim i srednjim poduzetnicima, ali i svim ostalima koji još uvijek nisu uskladili obradu osobnih podataka putem web stranica sa zakonskim okvirom za zaštitu osobnih podataka.

Na ovoj radionici sudionici će imati prilike saznati koji su to osnovni elementi internetske stranice koji moraju biti usklađeni sa Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR), koji kolačići se mogu smatrati nužnima, a za koje je potrebna privola, u skladu sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama i Općom uredbom o zaštiti podataka.

Poduzetnici će dobiti konkretne smjernice kako treba izgledati privola za obradu osobnih podataka putem kolačića (eng. cookie banner), kako napisati pravila privatnosti, koje tehničke i organizacijske mjere su potrebne za funkcioniranje online usluga te koji su besplatni alati dostupni poduzetnicima za samostalnu provjeru internetskih stranica.

9. 4. 2024. online ARC2 radionica “Kako postati uspješan službenik za zaštitu podataka?”, prijave na Registracijski obrazac

Ova radionica namijenjena je svim službenicima za zaštitu podataka, ali i voditeljima/izvršiteljima obrade koji žele steći bolje razumijevanje i uvid u zadaće i dužnosti službenika za zaštitu podataka.

Organizacije su u obvezi imenovati službenike za zaštitu podataka u slučajevima:

(a) obradu provodi tijelo javne vlasti ili javno tijelo, osim za sudove koji djeluju u okviru svoje sudske nadležnosti,
(b) osnovne djelatnosti voditelja obrade ili izvršitelja obrade sastoje se od postupaka obrade koji zbog svoje prirode, opsega i/ili svrha iziskuju redovito i sustavno praćenje ispitanika u velikoj mjeri, ili
(c) osnovne djelatnosti voditelja obrade ili izvršitelja obrade sastoje se od opsežne obrade posebnih kategorija podataka na temelju članka 9. i osobnih podataka u vezi s kaznenim osudama i kažnjivim djelima iz članka 10.
Ako ste u obvezi imenovati službenika za zaštitu podataka ili ga želite imenovati dobrovoljno, tada imenovani službenik mora imati potrebna znanja iz područja zaštite osobnih podataka, ne smije biti na radnom mjestu koje ga može dovesti u sukob interesa te mora razumjeti koje su njegove zadaće kako bi mogao uspješno obavljati svoj posao.
16. 4. 2024. online ARC2 radionica “Zaštita osobnih podataka i usklađivanje s GDPR-om u turizmu”, prijave na: Registracijski obrazac

Radionica je namijenjena isključivo poduzetnicima i obrtnicima iz sektora turizma, čijim je specifičnim potrebama prilagođen program radionice.

Naime, turizam je specifičan zbog velikog protoka ljudi, užurbanog tempa rada i obrade velike količine osobnih podataka hrvatskih i stranih državljana. Opća uredba o zaštiti podataka je na snazi od 25. svibnja 2018. godine i dužni su je poštovati svi koji obrađuju osobne podatke građana Europske unije. Nepoštivanje odredbi Opće uredbe o zaštiti podataka i nepoduzimanje odgovarajućih mjera zaštite osobnih podataka može rezultirati povredama osobnih podataka, nepovjerenjem klijenata u pružatelje turističkih usluga, a samim time i padom ugleda, financijskim gubitcima i visokim novčanim kaznama.

Sudionici radionice saznat će koje ključne korake moraju poduzeti kako bi uskladili poslovanje s Općom uredbom o zaštiti podataka te dobiti odgovore na svoja pitanja iz područja zaštite osobnih podataka.

Foto: freepik.com

Pročitajte više » | Napisano 27.02.2024.

Ponude za izradu i uređenje izložbenih prostora HOK-a na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2024. i 56. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2024.

Ponude za izradu i uređenje izložbenih prostora HOK-a na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2024. i 56. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2024.

Hrvatska obrtnička komora organizira skupnu izložbu svojih članova na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2024. godine koji se održava u terminu od 16. do 20. travnja 2024. godine u Mostaru, Bosna i Hercegovina, kao i na 56. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2024. godine, koji se održava od 18. do 22. rujna 2024. godine u Celju, Slovenija.

U skladu s navedenim, molimo da dostavite ponudu za uređenje izložbenih prostora Hrvatske obrtničke komore za navedene sajmove po principu „ključ u ruke“, što posebice podrazumijeva:

po prijemu popisa izlagača s veličinama pojedinačnih izlagačkih prostora i potrebnog namještaja, izradu prezentacije u 3D projekciji te prezentaciju izgleda izlagačkog prostora,
obavještavanje izlagača o predaji robe prije i preuzimanju robe nakon sajmova,
prijem/izdavanje i skladištenje izložaka prije i nakon izložbi,
uspoređivanje dostavljene robe izlagača s poslanom dokumentacijom, kao i razmjer poslane robe sa zakupljenom izlagačkom površinom,
preuzimanje robe za otpremu na sajmove te provjeru zaprimljene robe i izdavanje potvrde izlagaču,
preuzimanje promotivnih materijala i reprezentacije HOK-a u skladištu HOK-a i otprema do skladišta izvođača štanda i dalje do štanda na sajmove,
pakiranje robe za otpremu na/sa sajmova,
organiziranje transporta izložaka i robe,
osiguranje robe u skladištu i tijekom transporta te na sajmovima do dolaska izlagača,
otpakiranje robe na sajmovima te postavu i aranžiranje izložaka; nakon sajmova pakiranje robe za njen povrat,
prikupljanje potrebnih elemenata za izradu carinske dokumentacije od izlagača i izradu skupne carinske dokumentacije (za robu koja se nakon izložbi vraća) na papirima izvođača štandova,
špediterske poslove,
predaju robe izlagaču koji potpisuje preuzimanje robe nakon sajmova,
ovjera projekta štanda kod tehničke službe sajma,
spajanje priključaka na štandovima (struja, voda),
osigurani inventar za potrebe rada štandova (usisavač, hladnjak, čaše, šalice, aparat za kavu i sl.),
postavljanje konstrukcije štandova prema dogovoru s naručiteljem, vodeći računa o atraktivnosti izložbenog i skladišnog dijela prostora,
osmišljavanje i postavljanje elementa koji privlači pozornost posjetitelja u paviljonu (koristiti visinu konstrukcije štanda),
osigurana „hladna“ svjetla,
postavu izložaka na izložbenim prostorima izlagača i aranžiranje izložbenih prostora,
osigurano skladište za ambalažu na sajmovima,
dopremu izložaka u Zagreb i skladištenje,
dopremu reprezentacije za potrebe štandova HOK-a,
u slučaju da je izvođač izvan Zagreba, obavezno osiguran skladišni prostor u Zagrebu,
davanje uputa i organiziranje potrebne dokumentacije za izlagače koji prodaju robu,
prijevoz robe izlagača koji prodaju robu na sajmovima,
druge poslove po zahtjevu naručitelja.
U ponudi je potrebno naznačiti poslove i eventualne troškove za izlagače koji bi prodavali robu na sajmovima.

Veličina izložbenog prostora štanda HOK-a iznosi za sajam 24 m2 za sajam u Mostaru i 51 m2 za sajam u Celju, prema skicama rasporeda i pozicija štandova Hrvatske obrtničke komore na sajmovima koji su predmet natječaja - u prilogu.

Cijenu uređenja po 1 m2 i organizacije prijevoza treba izraziti u eurima i to bez PDV-a i s PDV-om.

U ponudi je potrebno obavezno navesti kakvu konstrukciju ponuditelj usluge posjeduje, predložiti elemente atraktivnog i vizualno efektnog štanda s prijedlogom 3D projekcije štandova.

Uz ponudu je potrebno priložiti i referentnu listu.

Prema potrebi, uslugu domaćice kao vanjskog suradnika za dežurstvo na štandu, dogovorit ćemo dodatno za sajam ako će takva usluga biti potrebna.

Ako bi povećanje ili smanjenje izložbene površine utjecalo na vašu ponuđenu cijenu, molimo to posebno istaknuti.

Ponudu je potrebno dostaviti putem pošte u zatvorenoj koverti s naznakom „Ponuda za uređenje štandova Hrvatske obrtničke komore na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2024. godine i na 56. Međunarodnom sajmu obrtništva i poduzetništva u Celju 2024. godine – ne otvarati“ najkasnije do 4. 3. 2024. godine na adresu: Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb.

Kontakt osoba za dodatne informacije i pitanja vezana uz natječaj je Dražen Horvat; tel: 01/4806 650.

Posebno napominjemo da ponude koje ne sadrže sve navedene elemente iz natječaja, neće biti razmatrane.

Hrvatska obrtnička komora nije obveznik nabave po Zakonu o javnoj nabavi.


Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
MOS 2024 - Radni tlocrt sa pozicijom štanda Hrvatske obrtničke komore u paviljonu L1- štand broj 10 sajma u Celju 2024.png 284.81 KB
Pozicija štanda Hrvatske obrtničke komore na 25 Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2024.pdf 73.24 KB

Pročitajte više » | Napisano 27.02.2024.