Izdvojene novosti


HOK i INA potpisali novi sporazum: osigurani još bolji uvjeti nabave naftnih derivata za obrtnike

HOK i INA potpisali novi sporazum: osigurani još bolji uvjeti nabave naftnih derivata za obrtnike

Zagreb, 23. travnja 2021. - Hrvatska obrtnička komora (HOK) i INA d.d. danas su potpisali novi sporazum o suradnji, kojim obrtnicima osiguravaju još veće popuste pri opskrbi naftnim derivatima na svim maloprodajnim mjestima INA-e u Republici Hrvatskoj.
Ova suradnja ostvarena je kroz projekt Hrvatske obrtničke komore HOK Obrtnik plus, u okviru kojeg HOK svojim članovima omogućava pogodnosti kod raznih dobavljača roba i usluga, čime obrtnici ostvaruju značajne uštede u poslovanju.
„Odlična dugogodišnja suradnja s INA-om d.d. rezultirala je potpisivanjem novog sporazuma, koji našim članovima donosi još veće popuste pri nabavi naftnih derivata. Na ovaj način želimo pomoći obrtnicima da smanje troškove svojeg poslovanja, naročito u ovom kriznom periodu kada im je svaka ušteda značajna. S obzirom da naftne derivate u svom poslovanju koristi svaki obrtnik, vjerujem da će svi biti zadovoljni uvjetima koje smo za njih dogovorili. Ovom prilikom pozivam obrtnike da koriste ovu mogućnost, a o načinima korištenja pogodnosti mogu se obratiti svom matičnom udruženju, županijskoj komori ili HOK-u, koji im stoje na raspolaganju“, rekao je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.
INA d.d. već dugi niz godina prepoznaje važnost obrtništva za hrvatsko gospodarstvo te stalnim unaprjeđivanjem suradnje s Hrvatskom obrtničkom komorom pruža podršku obrtnicima u njihovom poslovanju i potiče razvoj obrtništva. INA d.d. ima vodeću ulogu u naftnom poslovanju u Hrvatskoj, a zahvaljujući kontinuiranoj modernizaciji benzinskih postaja diljem zemlje, razvili su najveću moderniziranu maloprodajnu mrežu, s preko 400 benzinskih postaja u Hrvatskoj i u susjednim zemljama.
Detalje o uvjetima i načinu ostvarivanja pogodnosti kod partnera INA d.d., obrtnici mogu pronaći na stranicama Hrvatske obrtničke komore.

Pročitajte više » | Napisano 23.04.2021.

SANITACIJA d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u okviru projekta HOK Obrtnik plus

SANITACIJA d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u okviru projekta HOK Obrtnik plus

Tvrtka SANITACIJA d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u okviru projekta HOK Obrtnik plus, a članovima Hrvatske obrtničke komore nudi popust od 10% na usluge deratizacije, dezinsekcije i dezinfekcije.

Detaljnije informacije o pogodnostima možete pronaći na sljedećoj poveznici.
https://www.hok.hr/pogodnosti/hok-obrtnik-plus/partneri/sanitacija-doo

Pročitajte više » | Napisano 23.04.2021.

Zaštitne folije d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u okviru projekta HOK Obrtnik plus

Zaštitne folije d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u okviru projekta HOK Obrtnik plus

Tvrtka Zaštitne folije d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u okviru projekta HOK Obrtnik plus, a članovima Hrvatske obrtničke komore nudi popust od 10% na cijeli asortiman zaštitnih folija, neovisno o načinu plaćanja.

Svojim višegodišnjim iskustvom i konstantnim praćenjem novih trendova i zahtjeva tržišta, Zaštitne folije d.o.o garantira stručna i kvalitetna rješenja za sve probleme vezane uz ostakljenja.

Detaljnije informacije o pogodnostima možete pronaći na sljedećoj poveznici.
https://www.hok.hr/pogodnosti/hok-obrtnik-plus/partneri/zastitne-folije-doo

Pročitajte više » | Napisano 19.04.2021.

AKTUALNO: Upute za cijepljenje djelatnika u sektoru turizma

AKTUALNO: Upute za cijepljenje djelatnika u sektoru turizma

Interes za cijepljenjem je veliki, što pokazuje odgovornost turističkog sektora. Imajući na umu kako je cjepivo trenutno najučinkovitije sredstvo u borbi s pandemijom, anketirali smo turistički sektor koji je iznimno zainteresiran za cijepljenje, čak 70 % ispitanika iskazalo je interes za cijepljenjem, a anketu su proveli HGK i HUT na inicijativu Savjeta za oporavak i razvoj turizma, realizaciju turističke 2021. godine te unaprjeđenje turističke ponude. Ministarstvo turizma i sporta uputilo je dopis strukovnim udrugama na temu cijepljenja djelatnika u sektoru turizma.
Ministarstvo turizma i sporta je putem strukovnih udruga iniciralo prikupljanje osobnih podataka zaposlenika s ciljem dobivanja kvalitetne baze podataka za potrebe javno zdravstvenih službi koje su zadužene za provedbu Programa cijepljenja, kojim bi sektor turizma bio stavljen u prioritetnu skupinu.

Napominjemo ovim putem da je spomenuto prioritetno cijepljenje, dobrovoljno i odnosi se samo na zaposlene u pravnim osobama i obrtima u turističkom sektoru.

Važno je napomenuti da iskazivanje interesa za uvrštenje na listu prioriteta u ovom trenutku ni na koji način ne utječe na već iskazani interes za cijepljenje bilo putem liječnika obiteljske medicine ili putem portala cijepise.zdravlje.hr te se isti ne treba otkazivati do trenutka poziva na cijepljenje od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Poduzetnici u svojstvu poslodavaca trebali su anketirati svoje zaposlenike, te one koji iskažu želju za cijepljenjem razvrstati u dvije skupine sukladno epidmiološkim rizicima koji proizlaze iz njihovog radnog mjesta.

Prioritet 1. - zaposlenici koji ostvaruju veće kontakte prema gostima i oni zaposlenici koji zbog prirode posla nisu u mogućnosti osigurati kvalitetnu slocijalnu distancu poglavito u zatvorenim prostorima ili su direktno u kontaktu s proizvodima koji idu pred gosta (npr. kuhinja, točionik i sl.)
Prioritet 2. - zaposlenici koji poslove mogu obavljati bez bliskog direktnog kontakta s gostima te ostvaruju povremene kontakte prema gostima i u obavljanju posla mogu osigurati epidemiološku distancu (primjerice razne tehničke službe, računovodstvo i sl.)

KORAK 1: Anketirati svoje zaposlenike te popuniti Tablicu 1 (link na tablicu) s podacima.

Napomena: Podatke koje ste prikupili u tablici 1, a koji sadržavaju osobne podatke zaposlenika u ovom trenutku ne treba slati nigdje već oni ostaju kod poslodavca do trenutka poziva na cijepljenje.

KORAK 2: Priprema za treću fazu cijepljenja protiv virusa COVID 19 kojom će se prioritetno cijepiti djelatnici u sektoru turizma

U svrhu ažuriranja podataka o točnoj potrebi za cjepivima za zaposlenike koji su trenutno zaposleni po općinama/gradovima i županijama kako bi se osigurala što je moguće točnija distribucija cjepiva:
Odrediti na razini društva ili obrta odgovornu osobu administratora/koordinatora za dogovaranje provedbe cijepljenja
Popuniti Tablicu 2 (link na tablicu) te je poslati do 21. travnja 2021. na adresu elektorničke pošte cijepljenjeturizam@mints.hr
Dodatna informacija:

Vezano za sezonske radnike koji će se zapošljavati kasnije kao i za stranu radnu snagu, sektor će biti pravovremeno obaviješten nakon dogovora sa HZJZ-om.

Nakon primitka podataka o mjestu rada i broju zaposlenika koji se žele cijepiti, Hrvatski zavod za javno zdravstvo će u kratkom vremenu izraditi plan cijepljenja na način da će za zaposlenike u većim gospodarskim subjektima nastojati organizirati cijepljenje u samim tvrtkama odnosno njihovim objektima, dok će se za zaposlenike manjih gospodarskih subjekata cijepljenje organizirati na zajedničkim punktovima za cijepljenje opće populacije ili na neki drugi prikladan način o čemu će biti pravodobno obaviješteni.

Termini cijepljenja ovisit će isključivo o prioritetima koje određuje Hrvatski zavod za javno zdravstvo te nadležni lokalni i područni zavodi za javno zdravstvo i institucije koje provode cijepljenje, dok će mogućnost odabira određene vrste cjepiva ovisiti o dostupnosti cjepiva na određenoj lokaciji u trenutku cijepljenja.
https://mint.gov.hr/vijesti/aktualno-upute-za-cijepljenje-djelatnika-u-sektoru-turizma/22399

Pročitajte više » | Napisano 19.04.2021.

Produljuju se epidemiološke mjere - Četiri nove odluke Stožera civilne zaštite RH

Produljuju se epidemiološke mjere - Četiri nove odluke Stožera civilne zaštite RH

Stožer civilne zaštite RH donio je 4 nove odluke. Nužne epidemiološke mjere određuju se u trajanju do 30. travnja 2021.

1. Odluku o izmjeni Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja

2. Odluku o izmjeni Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19

3. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima

4. Odluku o izmjeni Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske

Odluke je moguće preuzeti i ispod ove objave.
https://www.hok.hr/koronavirus-novosti/produljuju-se-epidemioloske-mjere-cetiri-nove-odluke-stozera-civilne-zastite-rh-0

Pročitajte više » | Napisano 16.04.2021.