Izdvojene novosti


HZZ objavio potpore za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovanje Koronavirusom (COVID-19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla

HZZ objavio potpore za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovanje Koronavirusom (COVID-19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla

Na stranicama HZZ-a objavljene su nove potpore vezane uz mjeru skraćivanja radnog vremena.
Radi se o potpori za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovanje Koronavirusom (COVID-19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla, a ciljana skupina jesu poslodavci koji obavljaju gospodarsku djelatnost i zapošljavaju 10 i više radnika.

Novine jesu:

Potpora se dodjeljuje za privremeno uvođenje punog radnog vremena radnika u trajanju kraćem od mjesečnog fonda sati, ali ne kraćem od 70% mjesečnog fonda sati, u visini najviše do 2.800 kn mjesečno neto po radniku.
Pojedini radnik može provesti do 70% mjesečnog fonda sati u korištenju potpore za skraćivanje radnog vremena. Potpora se ne može koristiti za vrijeme korištenja godišnjeg odmora i/ili u razdobljima u kojima radnik ne radi zbog opravdanih razloga određenih zakonom, drugim propisom, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu ili ugovorom o radu, a ta razdoblja nisu vezana uz predmetnu mjeru skraćenog radnog vremena.

Ako poslodavac ima obvezu isplate naknade plaće koja nije vezana uz predmetnu mjeru, obveza ima pravo prvenstva, te se za isto razdoblje se ne može koristiti mjera skraćenog radnog vremena.

Na isplatu mjere ne utječe činjenica ako je radnik dio mjeseca primao naknadu plaće po nekoj drugoj osnovi, a dio mjeseca po osnovi korištenja predmetne mjere.

Poslodavac za vrijeme korištenja Potpore ne smije:
I. određivati prekovremeni rad radnicima za koje je dodijeljena potpora;

II. zapošljavati radnike na radna mjesta koja mogu obavljati radnici za koje koristi potporu;

III. koristiti rad ustupljenih radnika odnosno povremeni rad učenika ili studenata;

IV. ugovoriti ili naložiti rad na izdvojenom mjestu rada (rad na daljinu) radnicima za koje je dodijeljena potpora.

Izmjenama je pojašnjeno da se pad prihoda/primitaka treba dokazati za svaki mjesec za koji se traži potpora te da se prihodima/primicima smatraju podaci o vrijednosti isporuka dobara i usluga iskazanih pod točkama I., II.1., II.2. i II.3. Obrasca PDV neovisno o njihovoj prirodi, strukturi i načinu obračuna. Iznimno, poduzetnici koji relativnu većinu svojih prihoda/primitaka ostvaruju isporukom dobara i usluga za koje pravo oporezivanja imaju druge države, a takve izlazne račune ne iskazuju na PDV obrascu, mogu dokazivati pad prihoda i drugom vjerodostojnom dokumentacijom uz navođenje članka Zakona o PDV-u koji regulira takva izuzeća.

Ukinuta je obveza poslodavaca da dostavljaju tjedne rasporedne radnog vremena za svakog pojedinog radnika. Evidenciju o radnom vremenu poslodavci su i dalje dužni dostaviti, a dovoljan je potpis odgovorne osobe kod poslodavca.

Ako poslodavac zbog objektivnih razloga nije u mogućnosti najaviti izmjene dostavljenog rasporeda, ima mogućnost osigurati vjerodostojan dokaz u svojim poslovnim evidencijama o izvršenim izmjenama.

Prigovori se upućuju u Područni ured/službu, Odjel mjera aktivne politike zapošljavanja.https://mjera-orm.hzz.hr/skracivanje-radnog-vremena/
Više informacija dostupno je OVDJE.

Pročitajte više » | Napisano 26.10.2020.

HZZ objavio potpore za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovanje Koronavirusom (COVID-19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla

HZZ objavio potpore za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovanje Koronavirusom (COVID-19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla

Na stranicama HZZ-a objavljene su nove potpore vezane uz mjeru skraćivanja radnog vremena.
Radi se o potpori za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovanje Koronavirusom (COVID-19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla, a ciljana skupina jesu poslodavci koji obavljaju gospodarsku djelatnost i zapošljavaju 10 i više radnika.

Novine jesu:

Potpora se dodjeljuje za privremeno uvođenje punog radnog vremena radnika u trajanju kraćem od mjesečnog fonda sati, ali ne kraćem od 70% mjesečnog fonda sati, u visini najviše do 2.800 kn mjesečno neto po radniku.
Pojedini radnik može provesti do 70% mjesečnog fonda sati u korištenju potpore za skraćivanje radnog vremena. Potpora se ne može koristiti za vrijeme korištenja godišnjeg odmora i/ili u razdobljima u kojima radnik ne radi zbog opravdanih razloga određenih zakonom, drugim propisom, kolektivnim ugovorom, pravilnikom o radu ili ugovorom o radu, a ta razdoblja nisu vezana uz predmetnu mjeru skraćenog radnog vremena.

Ako poslodavac ima obvezu isplate naknade plaće koja nije vezana uz predmetnu mjeru, obveza ima pravo prvenstva, te se za isto razdoblje se ne može koristiti mjera skraćenog radnog vremena.

Na isplatu mjere ne utječe činjenica ako je radnik dio mjeseca primao naknadu plaće po nekoj drugoj osnovi, a dio mjeseca po osnovi korištenja predmetne mjere.

Poslodavac za vrijeme korištenja Potpore ne smije:
I. određivati prekovremeni rad radnicima za koje je dodijeljena potpora;

II. zapošljavati radnike na radna mjesta koja mogu obavljati radnici za koje koristi potporu;

III. koristiti rad ustupljenih radnika odnosno povremeni rad učenika ili studenata;

IV. ugovoriti ili naložiti rad na izdvojenom mjestu rada (rad na daljinu) radnicima za koje je dodijeljena potpora.

Izmjenama je pojašnjeno da se pad prihoda/primitaka treba dokazati za svaki mjesec za koji se traži potpora te da se prihodima/primicima smatraju podaci o vrijednosti isporuka dobara i usluga iskazanih pod točkama I., II.1., II.2. i II.3. Obrasca PDV neovisno o njihovoj prirodi, strukturi i načinu obračuna. Iznimno, poduzetnici koji relativnu većinu svojih prihoda/primitaka ostvaruju isporukom dobara i usluga za koje pravo oporezivanja imaju druge države, a takve izlazne račune ne iskazuju na PDV obrascu, mogu dokazivati pad prihoda i drugom vjerodostojnom dokumentacijom uz navođenje članka Zakona o PDV-u koji regulira takva izuzeća.

Ukinuta je obveza poslodavaca da dostavljaju tjedne rasporedne radnog vremena za svakog pojedinog radnika. Evidenciju o radnom vremenu poslodavci su i dalje dužni dostaviti, a dovoljan je potpis odgovorne osobe kod poslodavca.

Ako poslodavac zbog objektivnih razloga nije u mogućnosti najaviti izmjene dostavljenog rasporeda, ima mogućnost osigurati vjerodostojan dokaz u svojim poslovnim evidencijama o izvršenim izmjenama.

Prigovori se upućuju u Područni ured/službu, Odjel mjera aktivne politike zapošljavanja.https://mjera-orm.hzz.hr/skracivanje-radnog-vremena/
Više informacija dostupno je OVDJE.

Pročitajte više » | Napisano 26.10.2020.

Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID-19) za listopad prosinac

Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID-19) za listopad prosinac

Na stranicama HZZ-a objavljena je nova potpora za razdoblje listopad-prosinac, a u nastavku su najznačajnije novine;

1. Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID-19) za listopad prosinac

Kao ciljane skupine poslodavaca objedinjeni su poslodavci koji obavljaju određene djelatnosti, poslodavci neovisno o djelatnosti koji ne mogu obavljati djelatnost sukladno Odlukama Stožera civilne zaštite, poslodavci koji su zatvoreni odlukom epidemiologa, poslodavci kojima je na bilo koji način ograničen rad Odlukama Stožera civilne zaštite te poslodavci koji zapošljavaju manje od 10 zaposlenih (mikropoduzetnici) bez obzira na djelatnost.

Razdoblje i trajanje mjere: od 01. listopada do 31. prosinca 2020.godine

Visina potpore: iznos od najviše 4.000,00 kuna mjesečno po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu prema postotku pada prihoda/primitaka:
od 40,00% do 44,99% - 2.000,00 kn
od 45,00% do 49,99% - 2.500,00 kn
od 50,00% do 54,99% - 3.000,00 kn
od 55,00% do 59,99% - 3.500,00 kn
od 60% i više – 4.000,00 kn
Potpora pokriva i doprinos za mirovinsko osiguranje temeljem individualne kapitalizirane štednje, odnosno iznos obveze dodatnog doprinosa za mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje za staž osiguranja s povećanim trajanjem proporcionalno iznosu potpore
Poslodavci koji ne mogu obavljati djelatnost sukladno Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave) ili Odlukom epidemiologa mogu ostvariti:

- 2.000,00 kuna po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu ukoliko je poslodavac Odlukom stožera ili Odlukom epidemiologa zatvoren od 1 do 14 dana

- 4.000,00 kuna po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu ukoliko je poslodavac Odlukom stožera ili Odlukom epidemiologa zatvoren od 15 dana i nadalje

- doprinos za mirovinsko osiguranje temeljem individualne kapitalizirane štednje, odnosno iznos obveze dodatnog doprinosa za mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje za staž osiguranja s povećanim trajanjem proporcionalno iznosu potpore

Poslodavci koji su zatvoreni Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave), te odlukom epidemiologa ne trebaju dokazati da su imali pad prihoda/primitaka te mogu koristit potporu samo za mjesec u kojem su zatvoreni gore navedenim odlukama.

Poslodavci kojima je na bilo koji način ograničen rad Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave), moraju dokazati da su imali pad prihoda/primitaka te mogu koristit potporu samo za mjesec u kojem im je rad ograničen sukladno gore navedenoj odluci.

Za radnike zaposlene nakon 30. rujna 2020.g. bez obzira na razlog zapošljavanja ne može se odobriti potpora.

Svi poslodavci koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO - a do 30.06.2020. godine mogu koristiti mjeru.

Poslodavci koji obavljaju djelatnost sezonskog karaktera, bez obzira na oblik registracije poslovnog subjekta, mogu koristiti potporu uz uvjet da su registrirali djelatnosti i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO-a do dana 30.06.2020.g., te da su u trenutku predaje zahtjeva u aktivnom statusu.

Zahtjev se predaje putem on line aplikacije na OVOJ web adresi. https://mjera-orm.hzz.hr/ocuvanje-radnih-mjesta/

Više informacija o potpori dostupno je OVDJE. https://mjera-orm.hzz.hr/potpora-za-ocuvanje-radnih-mjesta-listopad-prosinac/

Važna informacija:

Od 26. listopada 2020. neće se zaprimati novi zahtjevi za mjeru ORM COVID rujan prosinac i ORM COVID mikropoduzetnici rujan-prosinac i isključivo je moguće predati zahtjev za mjeru listopad-prosinac.

Poslodavci koji već koriste mjeru rujan-prosinac važne informacije o korištenju mjere listopad-prosinac mogu pronaći OVDJE. https://mjera-orm.hzz.hr/korisnicka-pitanja/opca-pitanja-i-odgovori/#faqORM20

2. Potpore za skraćivanje radnog vremena

- Izmjena se odnosi na visinu potpore koja se dodjeljuje za privremeno uvođenje punog radnog vremena radnika u trajanju kraćem od mjesečnog fonda sati, ali ne kraćem od 70% mjesečnog fonda sati, u visini najviše do 2.800 kn mjesečno neto po radniku.

- Pojedini radnik može provesti do 70% mjesečnog fonda sati u korištenju potpore za skraćivanje radnog vremena. Ukoliko poslodavac radnika koji ima skraćenje veće od 70% prijavi na potporu, razlika iznad 70% za skraćenje odnosno općenito prekid/izostanak rada zbog kojeg radnik nije kriv ide na teret poslodavca koji te sate plaća kao da je radnik radio.

- Radi fleksibilnijeg provođenja mjere, izmjenama je ukinuta obveza dostave tjednih rasporeda radnog vremena za svakog pojedinog radnika.

Više informacija o potporama za očuvanje radnih mjesta možete saznati OVDJE. https://mjera-orm.hzz.hr/potpora-za-ocuvanje-radnih-mjesta-listopad-prosinac/

Pročitajte više » | Napisano 26.10.2020.

Hrvatska obrtnička komora zadovoljna nastavkom mjera za očuvanje radnih mjesta, ali traži da se obrtnicima osiguraju i sredstva za likvidnost

Hrvatska obrtnička komora zadovoljna nastavkom mjera za očuvanje radnih mjesta, ali traži da se obrtnicima osiguraju i sredstva za likvidnost

Hrvatska obrtnička komora već je predlagala proširivanje opsega potpora na sve djelatnosti, za što je Vlada RH danas pokazala razumijevanje pri donošenju kriterija za novi set mjera. Nastavak produljenja potpora za očuvanje radnih mjesta nužan je za sve subjekte koji mogu dokazati pad prihoda u odnosu na isti period u prošloj godini.

Kad su u pitanju potpore za očuvanje radnih mjesta, Hrvatska obrtnička komora zadovoljna je najavljenim promjenama uvjeta, jer pokazuju razumijevanje za probleme na koje smo ukazali, a Hrvatskom zavodu za zapošljavanje već su dostavljeni dodatni prijedlozi koji imaju za cilj revidiranje pojedinih segmenata uvjeta za ostvarivanje mjera. Posebno izdvajamo prijedlog HOK-a da se u suradnji s FINA-om pronađe rješenje isplata potpora na zaštićene račune radnika, s obzirom da je razdoblje moratorija na ovrhe prošlo, a isplata potpora za očuvanje radnih mjesta nije moguća na blokirane račune poslodavaca.

Hrvatska obrtnička komora od početka krize uzrokovane pandemijom naglašava kako je potrebno sačuvati radna mjesta, ali još važnije sačuvati poslodavca obrtnika i osigurati mu likvidnost poslovanja.

Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore ističe:

„Obrtnici imaju i ostale troškove poslovanja, za koja su potrebna sredstva kako bi se održali na tržištu. Hrvatska obrtnička komora podsjeća na zahtjeve već prethodno upućene nadležnim ministarstvima sa svrhom oporavka poslovanja svojih članova, od kojih izdvajam dostupnost HAMAG-BICRO kreditnih linija prilagođenih za obrtnike, smanjivanje zakupnina za poslovne prostore u državnom vlasništvu, rješavanje problema leasinga za prijevoznike – moratorij na cjelokupan anuitet kredita (glavnica + kamate) od minimalno godinu dana, snižavanje PDV-a u ugostiteljstvu za kavu, tople napitke, sokove, pivo i vino te ukidanje poreza na potrošnju, produljenje roka za plaćanje PDV-a na 2 mjeseca, ukidanje obveze plaćanja akontacije poreza na dohodak/poreza na dobit zaključno do prosinca 2021. godine te uvođenje vaučera za zapošljavanje u svim djelatnostima, a ne samo za poljoprivredu kako je sada propisano.“

Pročitajte više » | Napisano 21.10.2020.

Nova Odluka Stožera CZ RH i Preporuke za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskim objektima

Nova Odluka Stožera CZ RH i Preporuke za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskim objektima

S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju, Stožer CZ RH donio je Odluku o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga

Odlukom pravne ili fizičke osobe koje upravljaju ugostiteljskim objektima, pružatelji ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i obiteljska poljoprivredna gospodarstva obvezni su organizirati rad u skladu s općim i posebnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo koje su objavljene na njihovim mrežnim stranicama te osigurati da se njihovi zaposlenici i gosti pridržavaju utvrđenih epidemioloških mjera.
ugostiteljski objekti mogu raditi od 6,00 do 24,00 sata.
navedeno radno vrijeme odnosi se i na pružatelje ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i obiteljska poljoprivredna gospodarstva, osim za usluge smještaja.
navedeno radno vrijeme ne odnosi se na ugostiteljske objekte iz skupina "Hoteli", "Kampovi" i "Ostali ugostiteljski objekti za smještaj", osim za ugostiteljske objekte drugih skupina koji rade u njihovom sastavu.
na prijedlog županijskog stožera civilne zaštite radno vrijeme ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga može se, za područje pojedine jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, dodatno ograničiti.
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je:
Preporuke za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskoj djelatnosti noćnih barova i klubova

maksimalan broj osoba na otvorenim ili u zatvorenim prostorima podložan je promjeni sukladno rezultatima situacijske analize i kontinuirane epidemiološke procjene stanja te se trenutno određuje sukladno veličini prostora prema kriteriju 4 m2 korisne površine prostora po osobi. Ne dopuštaju se stajaća mjesta niti visoki stolovi ako se za visokim stolovima omogućuje jedino stajanje gostiju.
javna okupljanja bilo koje vrste i sadržaja, koja uključuju više od 50 sudionika, moraju imati COVID-redara na svakih 50 okupljenih osoba. Svi sudionici moraju biti upoznati s mjerama prevencije za pojedini događaj. Za organizaciju okupljanja u skladu s mjerama kao i ishođenje svih potrebnih odobrenja odgovoran je organizator, a za provedbu uputa zaduženi su COVID-redari koje je dužan educirati i opremiti organizator skupa.
objektima tipa noćni bar ili klub preporučuje se vođenje evidencije sudionika i osoblja radi lakšeg praćenja kontakata u slučaju eventualne pojave zaraze virusom SARS-CoC-2 pri čemu će se prikupljati osnovni podaci: ime, prezime i broj telefona.
ograničenje broja posjetitelja može se postići na način da se na raspolaganje stavi onaj broj stolova koji je moguće postaviti na udaljenost od 3 metra tako da su gosti koji sjede za stolovima međusobno udaljeni 1,5 metara. Najveći broj posjetitelja koji mogu istovremeno boraviti u zatvorenim i na otvorenim prostorima, uz poštivanje preporučenog fizičkog razmaka od 1,5 metara među posjetiteljima, organizator će odrediti sukladno veličini prostora prema kriteriju 4m2 korisne površine prostora po osobi.
preporučuje se, ako postoji mogućnost, organiziranje rada klubova na otvorenom. Na otvorenom se ne dopuštaju stajaća mjesta niti visoki stolovi ako se za visokim stolovima omogućuje jedino stajanje gostiju oko stola. Za šankom (barsko posluživanje pića) postoje samo sjedeća mjesta.
plesni podij u funkciji prostora za ples nije dopušten. Na prostoru plesnog podija preporučuje se postavljanje sjedećih mjesta uz uvjet da stolovi budu na udaljenosti od 3 metra.
Dezinficijens mora biti dostupan na više mjesta u prostoru i to najmanje 1 doza od 500 ml na svakih 10 osoba, a preporučljivo na svakom stolu
Preporuke za sprječavanje infekcije u ugostiteljskim objektima s terasama i bez njih te u ugostiteljskim objektima u smještajnim kapacitetima

Radi sprječavanja širenja infekcije tijekom boravka u ugostiteljskim objektima s terasama i bez njih te u ugostiteljskim objektima u smještajnim kapacitetima potrebno je osigurati fizički razmak među posjetiteljima te između posjetitelja i zaposlenika. Ove se preporuke odnose i na obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja u sklopu svog rada i funkcioniranja kao pravnog subjekta nude usluge smještaja, organizacije proslava, poslužuju hranu, piće i napitke.
U prostoru ugostiteljskog objekta dopušta se onoliko osoba koliko ih objekt može primiti na način da korisna površina objekta ima 4 m2 površine po svakom gostu. Na ulazu u objekt i drugdje na vidnom mjestu u objektu mora biti istaknuta obavijest o maksimalnom dopuštenom broju gostiju koji se smiju nalaziti unutar objekta.
Ograničenje broja posjetitelja može se postići na način da se na raspolaganje stavi onaj broj stolova koji je moguće postaviti tako da su stolovi međusobno udaljeni najmanje 3 m a za svakog gosta u prostoru treba biti osigurano 4 m2 površine prostora. Ulazak gostiju regulira se na način da sljedeći posjetitelj ili skupina posjetitelja može ući tek kad prethodna skupina posjetitelja napusti prostor objekta. Fizički razmak između pojedinih grupa posjetitelja mora biti najmanje 1,5 m. Za stolovima mogu sjediti organizirane skupine gostiju pri čemu među pojedinim skupinama gostiju u objektu razmak mora biti najmanje 1,5 m. Primjerice, članovi jedne obitelji sjede udaljeni 1,5 m od druge skupine gostiju, čak i ako se radi o dugačkim stolovima koji su namijenjeni za sjedenje više osoba.
U objektima se stolovi do dolaska gostiju drže praznima, a pribor se servira kada gosti sjednu. Preporučuje se jelovnike istaknuti na ulazu ili drugom vidljivom mjestu na odgovarajući način u plastificiranom obliku, odnosno preporučuje se ukloniti klasične oblike jelovnika. Moguće je posjetiteljima dati usmenu preporuku ili na koji drugi prihvatljivi način iskazati ponudu hrane i pića
Okupljanja bilo koje vrste i sadržaja, koja uključuju više od 50 sudionika, moraju imati COVID-redara na svakih 50 okupljenih osoba. Svi sudionici moraju biti upoznati s mjerama prevencije za pojedini događaj. Za organizaciju okupljanja u skladu s mjerama kao i ishođenje svih potrebnih odobrenja odgovoran je organizator a za provedbu uputa zaduženi su COVID-redari koje je dužan educirati i opremiti organizator skupa.
Dezinficijens mora biti dostupan na više mjesta u prostoru i to najmanje 1 doza od 500 ml na svakih 10 osoba, a preporučljivo na svakom stolu.

Odluka o privremenom uređivanju rada i radnog vremena u ugostiteljstvu dostupna je OVDJE. https://www.hok.hr/sites/default/files/inline-files/Odluka%20o%20privremenom%20ure%C4%91ivanju%20rada%20i%20radnog%20vremena%20u%20ugostiteljstvu.pdf

Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskoj djelatnosti noćnih barova i klubova dostupne su OVDJE. https://www.hok.hr/sites/default/files/inline-files/Nocni_klubovi_11_10_2020_.pdf

Preporuke za rad ugostiteljskih objekata dostupne su OVDJE. https://www.hok.hr/sites/default/files/inline-files/Preporuke_za_rad_ugostiteljskih_objekata_ver_4_11_10_2020_.pdf

Preporuke za obavljanje djelatnosti pripreme i posluživanja hrane (catering) tijekom epidemije COVID-19 dostupne su OVDJE. https://www.hok.hr/sites/default/files/inline-files/Catering_12_10_2020__.pdf

Pročitajte više » | Napisano 14.10.2020.