Zakoni i propisi
- GRADITELJSTVO
- Zakon o prostornom uređenju i gradnji (pročišćeni tekst)
- Zakon o arhitektonskim i inžinjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (NN 152/08)
- Pravilnik o suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja (NN 43/09)
- Zakon o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje(2015)
- Zakon o gradnji
- PRIJEVOZ
- Zakon o prijevozu u cestovnom prometu (pročišćeni tekst)
- Promjene zakona o prijevozu u cestovnom prometu (124/09)
- Pravilnik o posebnim uvjetima za parkiranje (NN 104/05)
- Pravilnik o raspodjeli dozvola za međunarodni prijevoz (NN 120/05)
- Promjene pravilnika o raspodjeli dozvola za međunarodni promet (NN 102/07)
Izdvojene novosti
Održana prva edukacija na temu "Uvod u EU fondove i mogućnosti financiranja za obrtnike"
U sklopu serije online edukacija "EU fondovi za obrtnike", održana je prva edukacija na temu "Uvod u EU fondove i mogućnosti financiranja za obrtnike".
Edukacije su namijenjene obrtnicima koji žele saznati više o funkcioniranju EU fondova i mogućnostima financiranja, postupcima prijave i provedbi projekata. Serija edukacija nastavak je aktivnosti u osnaživanju obrtnika za uspješno korištenje EU fondova, nakon rekordnog interesa za individualno savjetovanje obrtnika o EU natječajima. Više informacija potražite ovdje.
Snimku prve edukacije pogledajte ovdje, a prezentaciju potražite na dnu stranice.
Raspored idućih edukacija i poveznica za uključenje u svaku:
6. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 2. Dostupni EU natječaji i poticaji za obrtnike
13. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 3. Priprema projektnog prijedloga 1. dio – Početni koraci
27. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 4. Priprema projektnog prijedloga 2. dio – Razrada projektne prijave
11. 12. 2024. u 14:30 u sati: Predavanje 5. Provedba projektnog prijedloga – što kada dobijem sredstva?
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
P1 Uvod u EU fondove i mogućnosti financiranja za obrtnike.pdf 577.24 KB
Pročitajte više » | Napisano 25.10.2024.
Natječaj za Voditelja Odjela za organizaciju rada cehova HOK-a
Hrvatska obrtnička komora, samostalna stručno poslovna organizacija obrtnika u funkciji promicanja, usklađivanja i zastupanja zajedničkih interesa obrtništva, objavljuje natječaj za radno mjesto:
Voditelj Odjela za organizaciju rada cehova (m/ž), 1 izvršitelj/ica s mjestom rada na lokaciji Zagreb, rad na neodređeno s probnim radom od 6 (šest) mjeseci
POSLOVNE AKTIVNOSTI
organiziranje i koordiniranje rada Odjela
iniciranje izrade i pripreme izmjena propisa iz područja djelokruga rada Odjela
organiziranje i provedba sjednica cehova, sekcija i odbora HOK-a
pružanje stručne pomoći i savjeta iz djelokruga rada Odjela,
suradnja sa stručnim institucijama, tijelima državne uprave iz područja djelokruga rada odjela, kao i stručnim institucijama i komorama u zemlji i inozemstvu, u dogovoru s Komorskim uredom,
uspostavljanje kontakata s tijelima EU, međunarodnim i EU poslovnim i savjetodavnim organizacijama,
sudjelovanje u provedbi domaćih i međunarodnih projekata u vezi sa cehovskim radom,
zastupanje zajedničkih interesa obrtnika pred državnim tijelima u oblikovanju gospodarskog sustava,
praćenje gospodarskih prilika, analiziranje stanja u gospodarstvu s naglaskom na obrtništvo,
priprema analiza i izvješća o gospodarstvu u zemlji i inozemstvu,
sudjelovanje u predlaganju mjera ekonomske politike i oblikovanju gospodarskog sustava Republike Hrvatske.
Minimalni uvjeti:
diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski studij ili specijalistički diplomski stručni studij (VSS) – 5 g. radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
aktivno znanje rada na PC-u
Obavezne kompetencije:
odgovornost, samostalnost i proaktivnost u radu
informatička pismenost
izražene organizacijske vještine
izražene vještine koordiniranja i vođenja srednje velikog tima
izražene komunikacijske vještine
otvorenost i društvenost
spremnost na timski rad
spremnost na kontinuiranu edukaciju i usavršavanje
Prednost:
iskustvo rada na složenijim projektima
VSS - ekonomskog ili pravnog smjera
iskustvo vođenja srednje velikog tima
Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se
Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se
ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTE NA KOJU SE ŠALJU PONUDE:
hok@hok.hr
ROK ZA DOSTAVU PONUDE:
02.11.2024.
Uvažit će se prijave zaprimljene elektroničkom pristigle najkasnije dana 02.11.2024. s naslovom elektroničke poruke:
Ponuda za radno mjesto Voditelj Odjela za organizaciju rada cehova
Kandidati u svojoj prijavi mogu priložiti i druge dokumente za koje smatraju da su relevantni za natječaj, a potvrđuju kompetentnost u nekom od područja navedenih u minimalnim uvjetima ili obaveznim kompetencijama.
Kandidati moraju zadovoljavati minimalne uvjete radnog mjesta te posjedovati znanja, vještine i sposobnosti navedene u obaveznim kompetencijama kako bi zadovoljili uvjete natječaja, odnosno bili razmatrani kao kandidati za selekcijski postupak.
Kandidati u životopisu moraju navesti puni naziv radnih mjesta na kojima su radili te sažeti opis poslova, aktivnosti i radnih zadataka na navedenim radnim mjestima.
Nepotpune (bez dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta) i nepravovremene ponude neće biti razmatrane.
O svim relevantnim informacijama vezanim uz natječaj kandidati će biti obaviješteni na telefon/mobitel ili e-mail adresu koju su naveli u molbi.
Pročitajte više » | Napisano 24.10.2024.
Unatrag godinu dana 5,6 % više obrtnika računovođa i 21 % veća potražnja
Prema podacima Obrtnog registra Ministarstva gospodarstva, u Hrvatskoj u djelatnosti Računovodstvene, knjigovodstvene i revizijske djelatnosti; porezno savjetovanje u rujnu 2024. godine bilo je aktivno ukupno 3.930 obrta. U odnosu na rujan prethodne godine to predstavlja povećanje od 5,6 %. Također, u prvoj polovici godine je na specijaliziranom portalu za objavu natječaja za poslove zabilježeno čak 21 % više oglasa nego u istom razdoblju prošle godine kojima se traže knjigovođe, računovođe, voditelji financija.
S obzirom na specifičnost i važnost struke, prošle godine započeto je s godišnjim okupljanjem stručnjaka i dionika u tom sektoru. Ove godine u Trakošćanu održava se 25.-26. listopada 2. Susret računovođa HOK-a, na kojem se prema iskazanom interesu očekuje dvostruko veći broj sudionika nego prve godine – nekoliko stotina računovođa i predstavnika institucija relevantnih za obavljanje te djelatnosti.
„Prošle godine se kroz dinamična predavanja i okrugle stolove raspravljalo o aktualnim problemima struke, prekomjernim zakonskim izmjenama koje utječu na poslovanje računovodstvenih ureda te problematiku nedostatka radne snage i zapošljavanja u računovodstvenim uredima. Računovođe su aktivno sudjelovale u anketama, a da su jedna od najopterećenijih struka potvrđuje odgovor 76% prisutnih da česte promjene zakona direktno utječu na manjak vremena kojeg provode s obitelji. Računovodstvo odavno nije zanimanje nego poziv, uključuje cjeloživotnu edukaciju i cjelogodišnju posvećenost, ne čudi da raste potražnja za onima koji rade taj odgovoran posao. Prošlogodišnje iskustvo bilo nam je potvrda da postoji potreba i interes za stručnim okupljanjem, a ovogodišnji odaziv premašuje i naša očekivanja“, poručila je predsjednica Sekcije računovođa HOK-a Đurđica Mostarčić.
Ovogodišnji Susret obradit će promjene koje struku očekuje u novoj godini, zapošljavanje stranaca u praksu, kao i sve važne segmente računovodstva u praksi, uz mnoge druge panele i predavanja s fokusom na unapređenje poslovanja računovodstvenih ureda. U sklopu edukativnih i informativnih sadržaja sudjelovat će predstavnici Porezne uprave, financijskih i obrazovnih institucija te obrtnice i obrtnici računovođe.
„Ovaj Susret je od velike važnosti za struku, osobito zato što omogućujemo besplatna predavanja za naše članove koja inače imaju značajnu vrijednost na tržištu, uz renomirane stručnjake, ali i zato što podižemo svijest o snazi i važnosti naše struke. Sekcija računovođa HOK-a nastavit će na ovaj, ali i na svaki drugi način biti angažirana i proaktivna u predlaganju rješenja za unapređenje struke, ali i za hrvatsko poduzetništvo i gospodarstvo općenito“, zaključuje Mostarčić.
Program 2. Susreta računovođa nalazi se na poveznici.
Pročitajte više » | Napisano 22.10.2024.
Program 2. Susreta računovođa HOK-a
Susret računovođa
Susret računovođa 1
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Program_ 2. Susret računovođa.pdf 187.4 KB
Pročitajte više » | Napisano 16.10.2024.
Besplatne online edukacije na temu „EU fondovi za obrtnike
Hrvatska obrtnička komora organizira seriju online edukacija namijenjenih obrtnicima koji žele saznati više o funkcioniranju EU fondova i mogućnostima financiranja. EU fondovi pružaju prilike za obrtnike koji žele unaprijediti svoje poslovanje ulaganjem u nove tehnologije, inovacije, povećanje energetske učinkovitosti te digitalizaciju.
Kako bismo vam pomogli u pronalaženju i prepoznavanju prilika za financiranje projekata iz EU sredstava, uz individualno savjetovanje, osmislili smo seriju edukacija namijenjenih obrtnicima koji žele saznati više o mogućnostima financiranja, postupcima prijave i provedbi projekata. Naime, prema analizi podataka o odobrenim projektima iz posljednje tri godine (2022., 2023., 2024.), vidljivo je da hrvatski obrtnici u manjoj mjeri apliciraju na složenije pozive koji se u najvećoj mjeri objavljuju.
Putem edukacija dobit ćete informacije o:
osnovnim pojmovima vezanim uz EU fondove;
prepoznavanju pravih prilika i odabiru odgovarajućih natječaja;
načinu pripreme i prijave projektnog prijedloga,
pravilnoj provedbi projekata nakon odobrenja sredstava.
Edukacije traju 45 minuta i provode se online uživo, uz mogućnost naknadnog pristupa snimkama putem web stranice HOK-a i YouTube kanala. Sudionici će moći postavljati pitanja putem chata.
Raspored edukacija i poveznica za uključenje u svaku:
23. 10. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 1. Uvod u EU fondove i mogućnosti financiranja za obrtnike
6. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 2. Dostupni EU natječaji i poticaji za obrtnike
13. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 3. Priprema projektnog prijedloga 1. dio – Početni koraci
27. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 4. Priprema projektnog prijedloga 2. dio – Razrada projektne prijave
11. 12. 2024. u 14:30 u sati: Predavanje 5. Provedba projektnog prijedloga – što kada dobijem sredstva?
Serija edukacija nastavak je aktivnosti u osnaživanju obrtnika za uspješno korištenje EU fondova, nakon rekordnog interesa za individualno savjetovanje obrtnika o EU natječajima. Nakon održanih edukacija, fokus individualnih savjetovanja bit će na konkretnim natječajima koji su planirani za objavu do kraja 2024. godine, prema dostupnim indikativnim planovima.
Također, najavljujemo i „Obrtnički fokus“ koji će se održati početkom 2025. godine, a jedna od glavnih tema bit će novi indikativni plan EU natječaja za 2025. godinu.
Pročitajte više » | Napisano 16.10.2024.