Zakoni i propisi
- GRADITELJSTVO
- Zakon o prostornom uređenju i gradnji (pročišćeni tekst)
- Zakon o arhitektonskim i inžinjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (NN 152/08)
- Pravilnik o suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja (NN 43/09)
- Zakon o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje(2015)
- Zakon o gradnji
- PRIJEVOZ
- Zakon o prijevozu u cestovnom prometu (pročišćeni tekst)
- Promjene zakona o prijevozu u cestovnom prometu (124/09)
- Pravilnik o posebnim uvjetima za parkiranje (NN 104/05)
- Pravilnik o raspodjeli dozvola za međunarodni prijevoz (NN 120/05)
- Promjene pravilnika o raspodjeli dozvola za međunarodni promet (NN 102/07)
Izdvojene novosti
OMC HAIRWORLD, Pariz, rujan 2022.
Informacija o prijedlogu programa puta na OMC HAIRWORLD koji se održava u Parizu 11. i 12. rujna 2022.
Sve informacije vezane uz natjecanje, propozicije, termin i način uplata kotizacija možete pronaći na poveznici: https://omchairworld.com/.
Ako se odlučite prijaviti kao natjecatelj potrebno je odabrati kategoriju u kojoj ćete se natjecati te detaljno pročitati pravila natjecanja pojedinih kategorija.
Uplatu kotizacije vrši svaki natjecatelj pojedinačno sukladno uputama. Prije same uplate, potrebno se javiti u Hrvatsku obrtničku komoru kako bismo se dogovorili oko svih koraka vezanih uz prijavu i uplatu.
Na OMC HAIRWORLD, osim u svojstvu natjecatelja, možete se prijaviti i kao putnik posjetitelj događanja, a u tom slučaju obvezno morate biti član Hrvatske obrtniče komore. Prijave se vrše također putem e-maila. Plan puta odredit će se sukladno odazivu.
PLAN PUTA:
Termin: 10./13.09.2022.
HOTEL: SEJOURS&AFFAIRES PARIS MALAKOFF 3* ( veza do Porte de Versailles – 15 minuta )
DETALJI LETA :
10.09.22. Zagreb / Paris 09,05 / 11,05
13.09.22. Paris / Zagreb 18,30 / 20,15
PROGRAM :
10.09.22. (subota)
Let za Paris – po dolasku panoramski razgled grada autobusom BASTILLE /OPERA / VENDOME / CONCORDE / CHAMPS ELYSEES / ARC DE TRIOMPHE / LATINSKA ČETVRT – smještaj u hotel – nastavak razgleda grada pješice i sredstvima javnog prijevoza
11.09.22. & 12.09.22. (nedjelja & ponedjeljak)
Posjeta OMC WORLD CUP – Porte De Versailles Expo
13.09.22. (utorak)
Prijepodne odlazak na OMC WORLD CUP i slobodno do transfera na Zračnu luku te let za Zagreb.
VAŽNO: Molimo da se prijavite putem svoje područne obrtničke komore ili javljanjem na mail: kresimir.tomic@hok.hr i/ili broj: 01/48 06 631.
Pročitajte više » | Napisano 05.07.2022.
Hrvatska obrtnička komora organizira i sufinancira nastup članova HOK-a na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.; 14.-18.9.2022.
Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati s 50% cijene, standardno uređenog izložbenog prostora, kolektivan nastup članova HOK-a na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 14. do 18. rujna 2022. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.
Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajamska izložba s preko 1500 izlagača iz 34 države svijeta, s velikom posjetom sajmu (oko 120 000 posjetitelja iz 44 države svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih proizvoda i usluga, a s ciljem izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.
Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam itd.
U nastavku osnovne informacije o sajmu, a u privitku i prijavu za nastup na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.:
Naziv sajma/adresa: 54. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2022., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si
Termin održavanja: 14.-18. 09. 2022.
Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati
Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ – svaki izlagač priprema svoje prezentacije na sajmu, a uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.
Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50%, iznosi 90,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 112,50 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.
Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 180,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 225,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.
Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1 m2.
Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:
prijavu – obavezno navesti potreban namještaj na štandu
podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.
ROK PRIJAVE NASTUPA: 14. 8. 2022. godine ili do popune izložbenog prostora
Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb, putem telefaksa: 01/48 46 610 ili putem elektroničke pošte: drazen.horvat@hok.hr
Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.
Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.
Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!
Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, utoliko ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.
Za dodatne informacije možete se obratiti u Hrvatsku obrtničku komoru na broj telefona: 01/48 06 650, Dražen Horvat; telefaks: 01/48 46 610, elektronička pošta: drazen.horvat@hok.hr .
Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!
Prilozi:
Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.
Privola za korištenje osobnih podataka u pripremi i provedbi nastupa izlagača na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.
https://www.hok.hr/novosti-iz-hok/hrvatska-obrtnicka-komora-organizira-i-sufinancira-nastup-clanova-hok-na-54-medunarodnom-obrtnickom
Pročitajte više » | Napisano 05.07.2022.
Objavljen poziv „Bespovratne potpore za digitalizaciju“
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je poziv „Bespovratne potpore za digitalizaciju“ namijenjen mikro, malim i srednjim poduzetnicima.
Pozivom se osiguravaju sredstva za uvođenje digitalnih rješenja u poslovanje kroz ulaganja u digitalne alate i opremu za uvođenje novog načina poslovanja poduzeća, odnosno novih ili značajno poboljšanih proizvodnih postupaka, načina isporuke usluga ili organizacijskih praksi, te jačanje digitalnih vještina.
Za poziv je osigurano ukupno 206 milijuna kuna, uz najniži pojedinačni iznos bespovratne potpore od 150.000 kuna te najviši od 750.000 kuna.
Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mala i srednja poduzeća s najmanje 3 zaposlena na puno radno vrijeme u prethodnoj kalendarskoj godini.
Aktivnosti koje će biti prihvatljive za financiranje u sklopu poziva su izrada, razvoj ili nabava digitalnih rješenja i tehnologija u svrhu digitalne transformacije poslovnih procesa ili proizvodnje, implementacija, prilagodba ili integracija digitalnih rješenja i tehnologija, te jačanje digitalnih vještina zaposlenika povezanih s prethodno navedenim aktivnostima.
Poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu privremenog poziva na dostavu projektnih prijedloga. To znači da je određen krajnji rok za podnošenje projektnih prijedloga, a po njegovom isteku započinje postupak dodjele kojim se omogućava natjecanje između svih podnesenih projektnih prijedloga na temelju kvalitativnih aspekata.
Razdoblje zaprimanja prijava bit će od 1. srpnja 2022. do 12. kolovoza 2022., a projekte će po zatvaranju poziva evaluirati HAMAG – BICRO, što će rezultirati sastavljanjem bodovne rang-liste i donošenjem odluka o financiranju.
Kompletna dokumentacija i obrasci dostupni su OVDJE.
https://mingor.gov.hr/javni-pozivi-i-natjecaji-7371/javni-pozivi-i-natjecaji-ministarstva/otvoreni-javni-pozivi-i-natjecaji/24-6-2022-bespovratne-potpore-za-digitalizaciju/8847
Pročitajte više » | Napisano 27.06.2022.
O D L U K U O KRITERIJIMA ZA PROVOĐENJE IZBORA ZA TIJELA UDRUŽENJA OBRTNIKA OTOKA HVARA ZA MANDATNO RAZDOBLJE 2022. - 2026.
Na temelju Odluke o raspisivanju i provođenju izbora za tijela jedinstvenog komorskog sustava Hrvatske obrtničke komore za mandatno razdoblje 2022.-2026. i članka 16. Statuta Udruženja obrtnika, Skupština Udruženja obrtnika otoka Hvara na sjednici održanoj 24.06.2022. godine donijela je
O D L U K U
O KRITERIJIMA ZA PROVOĐENJE IZBORA
ZA TIJELA UDRUŽENJA OBRTNIKA OTOKA HVARA
ZA MANDATNO RAZDOBLJE 2022. - 2026.
Članak 1.
Skupština Udruženja obrtnika otoka Hvara (u daljnjem tekstu: Udruženje) ovom Odlukom utvrđuje kriterije izbora za članove tijela Udruženja obrtnika, za mandatno razdoblje 2022. – 2026.
Članak 2.
(1) Izbori za tijela Udruženja započet će održavanjem izbora za odbore cehova 1. travnja 2022. godine, a završiti konstituiranjem Skupštine Udruženja, najkasnije do 30. rujna 2022. godine.
(2) Konstituirajuća sjednica Skupštine Udruženja održat će se 20. rujna 2022. godine.
(3) Izbori se provode za:
- članove Skupštine Udruženja
- predsjednika Udruženja
- članove Nadzornog odbora Udruženja
- članove Upravnog odbora Udruženja
- potpredsjednike Udruženja
- predstavnike Udruženja u Skupštini Obrtničke komore Splitsko - dalmatinske županije.
(4) Mandat članova tijela Udruženja u mandatnom razdoblju 2022.-2026. godine traje najduže do 30. rujna 2026. godine.
Članak 3.
(1) Kandidati za članove tijela Udruženja moraju ispunjavati uvjete utvrđene Statutom Udruženja i Odlukom o raspisivanju i provođenju izbora za tijela jedinstvenog komorskog sustava Hrvatske obrtničke komore za mandatno razdoblje 2022.-2026.:
1. članstvo u HOK-u
2. plaćeni obvezni komorski doprinos
3. da odlukom Suda časti HOK-a nije izrečena mjera prestanka obavljanja obrta u trajanju od šest mjeseci do pet godina, mjera prestanka obnašanja funkcija u tijelima i radnim tijelima HOK-a, područne obrtničke komore odnosno udruženja obrtnika i/ili mjera zabrane obnašanja funkcija u tijelima i radnim tijelima HOK-a, područne obrtničke komore odnosno udruženja obrtnika za jedno, dva ili tri mandatna razdoblja.
(2) Obrtnici koji su u zadnjih dvanaest mjeseci prije datuma početka izbora imali privremenu obustavu obavljanja obrta duže od šest mjeseci ukupno, osim privremene obustave obavljanja obrta iz razloga: sezonskog obavljanja obrta, godišnjeg odmora te bolovanja, ne mogu biti birani u tijela i radna tijela Udruženja.
(3) Trgovci pojedinci obvezni članovi HOK-a (čl 77. st.3 Zakona o obrtu) i pravne osobe dobrovoljni članovi HOK-a (čl 77. st. 5. Zakona o obrtu), za članove tijela Udruženja mogu kandidirati isključivo osobe koje su upisane u Sudski registar kao osobe ovlaštene za predstavljanje i zastupanje.
(4) Na izbore za članove tijela Udruženja, u dijelu koji nije posebno propisan ovom Odlukom, na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Odluke o raspisivanju i provođenju izbora za tijela jedinstvenog komorskog sustava Hrvatske obrtničke komore.
Članak 4.
(1) Skupština Udruženja ima 11 članova.
(2) U Skupštini mora biti osigurana razmjerna teritorijalna, brojčana i strukovna zastupljenost članova Udruženja.
(3) Mandat članova Skupštine Udruženja traje najduže do 30. rujna 2026. godine.
Članak 5.
(1) Izbor predstavnika u Skupštinu vrše cehovi Udruženja vodeći računa o brojčanoj, strukovnoj i teritorijalnoj zastupljenosti članova.
(2) Osnova za izračun broja predstavnika u Skupštinu Udruženja su podaci iz Obrtnog registra sa stanjem na dan 30. rujna 2021. godine.
Članak 6.
Odluke o kriterijima za provođenje izbora za tijela Udruženja obrtnika otoka Hvara za mandatno razdoblje 2022-2026
Kriterij za izračun broja predstavnika Udruženja obrtnika u Skupštini određuje se razmjerno broju članova udruženja u odnosu na broj članova Skupštine.
CEHOVI
BROJ OBRTNIKA
BROJ PREDSTAVNIKA U SKUPŠTINI
1. Ceh ugostitelja 210 3
2. Ceh trgovine 106 2
3. Ceh prijevoznika 104 2
4. Ceh za ribarstvo 75 1
5. Ceh uslužnog obrta i obrta za intelektualne usluge 286 1
UKUPNO 781 9
TERITORIJALNA ZASTUPLJENOST
6. Sućuraj 32 1
7. Zavala 18 1
SVEUKUPNO 831 11
Članak 7.
=> postupak izbora za Skupštinu iz Poslovnika o radu Skupštine (po potrebi)
Članak 8.
(1) Prijedlog za izbor Predsjednika Udruženja može dati:
- Upravni odbor ili
- najmanje jedna trećina (1/3) članova Skupštine Udruženja.
(2) Ovlašteni predlagači kandidata za Predsjednika Udruženja mogu podržati kandidaturu samo jednog kandidata.
(3) Kandidat za Predsjednika Udruženja temeljem prijedloga ovlaštenog predlagača iz stavka 1. ovog članka podstavaka 1. dužan je kandidaturu s propisanom dokumentacijom i odlukom ovlaštenog predlagača dostaviti izbornom povjerenstvu Udruženja najkasnije do 20. rujna 2022. godine do 08,00 sati. Danom i vremenom dostave smatra se datum i vrijeme zaprimanja u Udruženju. Ako kandidata za Predsjednika Udruženja predlaže jedna trećina članova Skupštine Udruženja sukladno podstavku 2. iz stavka 1. ovog članka, kandidat za Predsjednika Udruženja kandidaturu s propisanom dokumentacijom predaje Izbornom povjerenstvu na konstituirajućoj sjednici Skupštine Udruženja, nakon verifikacije mandata članova Skupštine uz potpisnu listu jedne trećine (1/3 članova) Skupštine.
(4) Za Predsjednika Udruženja može se kandidirati osoba koja:
1. ispunjava uvjete iz članka 3. ove Odluke
2. obavlja gospodarsku djelatnost najmanje 6 godina
3. je aktivna u tijelima, odborima, cehovima i sekcijama Udruženja najmanje 4 godina
4. dokaže da se protiv nje ne vodi kazneni postupak.
(5) Kandidati za Predsjednika Udruženja moraju imati uredno podmirene obveze poreza i doprinosa. Uredno podmirenim obvezama smatra se i dugovanje do 300,00 kuna, s time da komorski doprinos mora biti podmiren u potpunosti.
(6) Uvjeti iz članka 3. ove Odluke i stavaka 4. i 5. ovog članka, dokazuju se na način propisan člankom 13. ove Odluke te:
1. da obavlja gospodarsku djelatnost najmanje deset godina – službenim izvatkom iz odgovarajućeg registra odnosno odgovarajućim ispisom iz javne baze Obrtnog ili Sudskog registra s vidljivim datumom ispisa i ovjerom kandidata
2. da je aktivna u tijelima, odborima, cehovima i sekcijama jedinstvenog komorskog sustava najmanje pet godina – potvrdom udruženja obrtnika ili područne obrtničke komore ili HOK-a
3. da se protiv nje ne vodi kazneni postupak – sudskim uvjerenjem, uključivo i pribavljenim putem usluge e-Građani
4. da ima uredno podmirene obveze poreza i doprinosa – potvrdom Porezne uprave ili ispisom Porezne knjigovodstvene kartice putem Jedinstvenog portala Porezne uprave.
(7) Mandat Predsjednika Udruženja traje najduže do 30. rujna 2026. godine.
Članak 9.
(1) Upravni odbor Udruženja ima 7 članova.
(2) Upravni odbor čine 5 članova predstavnika cehova i 2 članova koji se biraju po prijedlogu Predsjednika Udruženja.
(3) Članove Upravnog odbora Udruženja verificira i imenuje Skupština Udruženja.
(4) Mandat članova Upravnog odbora Udruženja traje najduže do 30. rujna 2026. godine.
( ) Udruženja obrtnika dužna su POK-u dostaviti odluku o izboru predsjednika udruženja najkasnije do 3. listopada 2022. godine.
Članak 10.
(1) Nadzorni odbor ima 3 članova.
(2) Članove Nadzornog odbora Udruženja imenuje Skupština Udruženja.
(3) Prijedlog za članove Nadzornog odbora može temeljem ispunjene potpisne liste dati jedna petina članova Skupštine Udruženja te priložiti dokumentaciju iz članka 13. ove Odluke.
(4) Ista osoba ne može istovremeno biti član Nadzornog i Upravnog odbora Udruženja.
(5) Članovi Nadzornog odbora između sebe biraju predsjednika i potpredsjednika na prvoj sjednici Nadzornog odbora.
(6) Mandat članova Nadzornog odbora traje najduže do 30. rujna 2026. godine.
Članak 11.
(1) Skupština Udruženja imenuje 1 potpredsjednika Udruženja.
(2) Prijedlog za imenovanje potpredsjednika daje Predsjednik Udruženja s priloženom dokumentacijom iz članka 13. ove Odluke.
(3) Mandat potpredsjednika Udruženja traje najduže do 30. rujna 2026. godine.
Članak 12.
(1) Skupština Udruženja imenovat će tijela Udruženja (Predsjednika, Upravni odbor i Nadzorni odbor te potpredsjednike) na svojoj konstituirajućoj sjednici na način propisan Poslovnikom Skupštine Udruženja i ovom Odlukom.
(2) Na konstituirajućoj sjednici Skupština Udruženja bira i predstavnike Udruženja za Skupštinu Obrtničke komore Splitsko - dalmatinske županije.
Članak 13.
(1) Kandidati za članove tijela Udruženja dužni su ispuniti izjavu o prihvaćanju kandidature i priložiti dokaze o ispunjavanju svih propisanih uvjeta za obnašanje dužnosti na koju se kandidiraju.
(2) Izjava o prihvaćanju kandidature mora sadržavati naziv tijela za koje se kandidira, ime i prezime kandidata, OIB, podatke o adresi sjedišta obrta, adresi na koju izabrani član tijela želi da mu se dostavljaju pismena, broj telefona, mobitela, telefax-a i e-mail adresu, IBAN žiro-računa.
(3) Uvjeti iz članka 3. ove Odluke, dokazuju se:
1. da je član HOK-a i da nema privremenu obustavu obavljanja obrta duže od šest mjeseci ukupno u zadnjih dvanaest mjeseci prije datuma početka izbora– službenim izvatkom iz Obrtnog registra za obrtnike, službenim izvatkom iz Sudskog registra za trgovce pojedince, odnosno odgovarajućim ispisom iz javne baze Obrtnog ili Sudskog registra s vidljivim datumom ispisa i ovjerom kandidata, ili odlukom o prijemu u dobrovoljno članstvo Komore
2. plaćeni obvezni komorski doprinos po bilo kojoj osnovi - potvrdom Porezne uprave odnosno ispisom podataka Porezne knjigovodstvene kartice putem Jedinstvenog portala Porezne uprave ili ispisom podataka iz Preglednika obveznika plaćanja KD Obrtničkog registra ovjeren od tajnika Udruženja
3. da odlukom Suda časti HOK-a nije izrečena mjera sukladno članku 3., stavku 1., podstavku 3. - pisanom izjavom kandidata.
(4) Dokazi iz stavka 3. ovog članka ne smiju biti stariji od 30 dana.
Članak 14.
(1) Radi provedbe izbora Skupština Udruženja imenovat će izborno povjerenstvo posebnom odlukom.
(2) Izborno povjerenstvo sastoji se od 3 članova, koji imaju svoje zamjenike.
(3) Zadatak Izbornog povjerenstva je da pregleda dostavljenu dokumentaciju kandidata za izbore u tijela Udruženja.
(4) Predsjednik Izbornog povjerenstva Skupštini Udruženja na konstituirajućoj sjednici podnosi izvješće o tome da li su kandidati za tijela dostavili izjave o prihvaćanju kandidature i dokaze o ispunjavanju svih propisanih uvjeta za obnašanje dužnosti na koju se kandidiraju.
Članak 15.
(1) Prigovor zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja ili u postupku izbora može podnijeti svaki kandidat i ovlašteni predlagač.
(2) Prigovor zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja i u postupku izbora mora se dostaviti Upravom odboru u roku od 24 sata računajući od isteka dana kad je izvršena radnja na koju je stavljen prigovor.
(3) Upravni odbor Udruženja dužan je o prigovoru odlučiti u roku od 2 dana od dana kada je prigovor zaprimljen. Odluka Upravnog odbora je konačna.
(4) Ako Upravni odbor, odlučujući o prigovoru utvrdi da je bilo nepravilnosti koje su bitno utjecale ili su mogle utjecati na rezultate izbora ili ako se nepravilnosti odnose na postupak glasovanja, poništit će izbore za tijelo Udruženja kod čijeg izbora su nepravilnosti nastale i odrediti rok u kojem će se sazvati izvanredna sjednica Skupštine Udruženja i ponoviti izbori za to tijelo.
Članak 16.
Sastavni dio ove Odluke čine obrasci izjava i potvrda potrebnih za provedbu izbora.
Članak 17.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Predsjednik
Udruženja obrtnika otoka Hvara
Katica Vučetić
Pročitajte više » | Napisano 27.06.2022.
HOK Obrtnik plus: Privremeno se ukida popust na gorivo putem Crodux loyalty kartica
Zbog izvanrednih okolnosti privremeno se ukida popust na gorivo koji je članovima Hrvatske obrtničke komore bio osiguran kroz program pogodnosti HOK Obrtnik plus i suradnju s društvom Crodux derivati dva d.o.o
Podsjetimo, Vlada RH je izmjenom Uredbe o utvrđivanju najviših maloprodajnih cijena naftnih derivata ograničila najvišu maloprodajnu cijenu goriva (benzin, dizel, “plavi“ dizel) na svim benzinskim postajama, osim onih koje se nalaze na autocestama. Iz Crodux-a navode kako zbog takvih izvanrednih okolnosti trenutno nisu u mogućnosti odobravati popust na maloprodajne cijene goriva.
Ukidanje popusta stupa na snagu 24. lipnja 2022. godine i odnosi se na sve benzinske postaje.
Korisnicima Crodux loyalty kartice i dalje je dostupan popust na plin u bocama za kućanstvo i viljuškare (propan-butan).
Pozivamo Vas da pratite web stranicu Hrvatske obrtničke komore. Pravovremeno ćemo Vas obavijestiti o svim promjenama vezanim uz ovu privremenu mjeru, nadamo se i o što skorijem povratku na korištenje svih pogodnosti HOK Obrtnik plus programa.
Pročitajte više » | Napisano 23.06.2022.